Serwis
CITO zapewnia Klientom sprawny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny oraz pełny dostęp do części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych, obejmujący wszystkie oferowane produkty. Staramy się, aby czas naprawy i związany z tym przestój był możliwie krótki, dlatego 90% napraw realizowana jest w ciągu 3 dni roboczych a 50% urządzeń odsyłana jest już następnego dnia. Dbałość o wysoki poziom obsługi posprzedażowej jest naszym priorytetem.
Wszystkie produkty zakupione s klepie internetowy w przypadku wystąpienia usterki naprawiane są poprzez serwis w Poznaniu. Dlatego też uszkodzone urządzenie musi być dostarczone do nas osobiście lub przez firmę kurierską. Sprzęt powinien być tak spakowany by nie został uszkodozny. Firma Cito nie ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia w transporcie do serwisu.
Jako autoryzowany przedstawiciel firm Luckcome, Alltion, Contec, Chison w Polsce prowadzimy autoryzowany serwis gwarancyjny, jak i pogwarancyjny urządzeń i osprzętu powyższych firm. Zapewniamy także dostęp do materiałów eksploatacyjnych obejmujący wszystkie oferowane urządzenia. Serwis świadczony przez nasz doskonale wyszkolony personel techniczny daje Państwu pewność właściwego funkcjonowania i obsługi zakupionej aparatury medycznej.
Aby móc zapewnić jak najszybszą pomoc w przypadku awarii czy konserwacji użytkowanego sprzętu, pracownicy naszego działu technicznego są do Państwa dyspozycji. Wszelkie problemy techniczne, jak i zgłoszenia prosimy kierować na adres:
Wszelkie wysyłki prosimy kierować na adres naszego biura:
CITO – serwis
ul.Chmurna 8
61-680 Poznań
tel.+48 61 646 08 24
e-mail: serwis@cito24.pl
Niezwłocznie skontaktujemy się z Państwem i ustalimy najlepszy sposób działania.