Jak poprawnie złożyć zamówienie
1. Składanie zamówienia prze sklep internetowy ( zamówienie online )
W celu złożenia zamówienia online (przez sklep internetowy) prosimy dodać dany produkt "do koszyka" a następnie kliknąć na "realizuj zamówienie". System przekieruje nas do podsumowania zamówienia. W przypadku, gdy chcemy dodać kolejny produkt do koszyka, klikamy "kontynuuj zakupy". W innym przypadku przechodzimy do wypełnienia "adresu dostawy" i danych do faktury, jeżeli są potrzebne. Standardowo zakupy dokonywane są bez rejestracji, ale jeśli chcemy mieć dostęp do historii naszych zamówień musimy zaznaczyć "Zaznacz to pole jeśli chcesz utworzyć konto - zarejestruj się...". (zalecamy utworzyć konto).
Po wypełnieniu "adresu dostawy" wybieramy metodę dostawy:
- Odbiór osobisty w Poznaniu ul.Chmurna 8 Poznań
- Kurier DPD przedpłata (darmowa dostawa od 500 zł)
- Kurier DPD pobranie (darmowa dostawa od 500 zł)
- Paczkomaty przedpłata (darmowa dostawa od 500 zł)
- Paczkomaty pobranie (darmowa dostawa od 500 zł) opcja dla zaawansowanych użytkowników, płatność następuje w paczkomacie kartą.
Wybranie metody płatności, do wyboru:
- Płatność kartą płatniczą - szybkie płatności (opcja dla osób, które mają kartę z funkcją płatności internetowych lub kartę kredytową)
- Idopay - szybkie płatności internetowe (najbardziej popularna, szybka i prosta metoda płatności)
- Płatność przelewem tradycyjnym (opcja dla osób, które chcą wykonać zwykły przelew w banku lub na poczcie. Wybranie tej metody spowoduje wysyłkę towaru dopiero po zaksięgowaniu pieniędzy na naszym koncie.
- Płatność przy odbiorze (za pobraniem, płatne bezpośrednio u kuriera w momencie odbioru przesyłki)
W celu dokończenia zamówienia zaznaczamy akceptację regulaminu oraz zgodę na przetwarzanie danych, a następnie klikamy "Kupuję i Płacę". System przekieruje nas do odpowiedniej strony w zależności od metody płatności.
2. Składanie zamówienia przez e-mail
Zamówienia można składać bezpośrednio na adres e-mail. Przy wybraniu takiej formy zamówienia towar zostanie wysłany za pobraniem lub po przedpłacie, na podstawie faktury pro forma.
Jakie dane powinny znaleźć się w wiadomości e-mail:
- Pełna nazwa zamawiającego (pełne dane do faktury - jeśli jest wymagana, adres, kod pocztowy, numer NIP)
- wybór faktura/paragon
- określenie metody płatności (pobranie czy przedpłata/przelew na podstawie faktury pro forma)
- telefon kontaktowy dla kuriera doręczającego przesyłkę
- osoba kontaktowa uprawniona do odbioru przesyłki
- adres dostawy (pełen adres wysyłki: nazwa placówki, kod pocztowy, adres, miasto), jeśli jest taki sam jak adres faktury - możemy go pominąć.
Adres, na jaki można wysłać zamówienia:
3. Składanie zamówienia telefonicznie
Zamówienia telefoniczne można składać na następujące numery telefonu (w godzinach od 8:00 do 16:00, od poniedziałku do piątku)
+ 48 61 646 08 24
+ 48 667 083 159
+ 48 600 956 082
Podczas składania zamówień telefonicznych prosimy o przygotowanie wszystkich danych adresowych itp.