Dokonaj zakupu za minimum 1000 zł brutto, a otrzymasz gratis Pulsoksymetr CMS50D!
Darmowa wysyłka od 500 zł
Zwrot 14 dni
Darmowa dostawa od 500,00 zł
Bezpieczne zakupy
Idosell security badge

Jak poprawnie złożyć zamówienie

1. Składanie zamówienia prze sklep internetowy ( zamówienie online )

W celu złożenia zamówienia online (przez sklep internetowy) prosimy dodać dany produkt "do koszyka" a następnie kliknąć na "realizuj zamówienie". System przekieruje nas do podsumowania zamówienia. W przypadku, gdy chcemy dodać kolejny produkt do koszyka, klikamy "kontynuuj zakupy". W innym przypadku przechodzimy do wypełnienia "adresu dostawy" i danych do faktury, jeżeli są potrzebne. Standardowo zakupy dokonywane są bez rejestracji, ale jeśli chcemy mieć dostęp do historii naszych zamówień musimy zaznaczyć "Zaznacz to pole jeśli chcesz utworzyć konto - zarejestruj się...". (zalecamy utworzyć konto).


Po wypełnieniu "adresu dostawy" wybieramy metodę dostawy:

  • Odbiór osobisty w Poznaniu ul.Chmurna 8 Poznań
  • Kurier DPD przedpłata (darmowa dostawa od 500 zł)
  • Kurier DPD pobranie (darmowa dostawa od 500 zł)
  • Paczkomaty przedpłata (darmowa dostawa od 500 zł)
  • Paczkomaty pobranie (darmowa dostawa od 500 zł) opcja dla zaawansowanych użytkowników, płatność następuje w paczkomacie kartą.

Wybranie metody płatności, do wyboru:

  • Płatność kartą płatniczą - szybkie płatności (opcja dla osób, które mają kartę z funkcją płatności internetowych lub kartę kredytową)
  • Idopay - szybkie płatności internetowe (najbardziej popularna, szybka i prosta metoda płatności)
  • Płatność przelewem tradycyjnym (opcja dla osób, które chcą wykonać zwykły przelew w banku lub na poczcie. Wybranie tej metody spowoduje wysyłkę towaru dopiero po zaksięgowaniu pieniędzy na naszym koncie.
  • Płatność przy odbiorze (za pobraniem, płatne bezpośrednio u kuriera w momencie odbioru przesyłki)

W celu dokończenia zamówienia zaznaczamy akceptację regulaminu oraz zgodę na przetwarzanie danych, a następnie klikamy "Kupuję i Płacę". System przekieruje nas do odpowiedniej strony w zależności od metody płatności.

2. Składanie zamówienia przez e-mail

Zamówienia można składać bezpośrednio na adres e-mail. Przy wybraniu takiej formy zamówienia towar zostanie wysłany za pobraniem lub po przedpłacie, na podstawie faktury pro forma.

Jakie dane powinny znaleźć się w wiadomości e-mail:

  • Pełna nazwa zamawiającego (pełne dane do faktury - jeśli jest wymagana, adres, kod pocztowy, numer NIP)
  • wybór faktura/paragon
  • określenie metody płatności (pobranie czy przedpłata/przelew na podstawie faktury pro forma)
  • telefon kontaktowy dla kuriera doręczającego przesyłkę
  • osoba kontaktowa uprawniona do odbioru przesyłki
  • adres dostawy (pełen adres wysyłki: nazwa placówki, kod pocztowy, adres, miasto), jeśli jest taki sam jak adres faktury - możemy go pominąć.

Adres, na jaki można wysłać zamówienia:

biuro@cito24.pl

3. Składanie zamówienia telefonicznie

Zamówienia telefoniczne można składać na następujące numery telefonu (w godzinach od 8:00 do 16:00, od poniedziałku do piątku)

+ 48 61 646 08 24

+ 48 667 083 159

+ 48 600 956 082

Podczas składania zamówień telefonicznych prosimy o przygotowanie wszystkich danych adresowych itp.

Zaufane Opinie IdoSell
4.94 / 5.00 53 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-11-13
szybka dostawa
2024-10-24
Zawsze sprawnie, szybko i bezproblemowo
pixel