Darmowa wysyłka od 500 zł
Zwrot 14 dni
Darmowa dostawa od 500,00 zł
Bezpieczne zakupy
Idosell security badge

Jak poprawnie złożyć zamówienie

1. Składanie zamówienia prze sklep internetowy ( zamówienie online )

W celu złożenia zamówienia online (przez sklep internetowy) prosimy dodać dany produkt "do koszyka" a następnie kliknąć na "realizuj zamówienie". System przekieruje nas do podsumowania zamówienia. W przypadku, gdy chcemy dodać kolejny produkt do koszyka, klikamy "kontynuuj zakupy". W innym przypadku przechodzimy do wypełnienia "adresu dostawy" i danych do faktury, jeżeli są potrzebne. Standardowo zakupy dokonywane są bez rejestracji, ale jeśli chcemy mieć dostęp do historii naszych zamówień musimy zaznaczyć "Zaznacz to pole jeśli chcesz utworzyć konto - zarejestruj się...". (zalecamy utworzyć konto).


Po wypełnieniu "adresu dostawy" wybieramy metodę dostawy:

  • Odbiór osobisty w Poznaniu ul.Chmurna 8 Poznań
  • Kurier DPD przedpłata (darmowa dostawa od 500 zł)
  • Kurier DPD pobranie (darmowa dostawa od 500 zł)
  • Paczkomaty przedpłata (darmowa dostawa od 500 zł)
  • Paczkomaty pobranie (darmowa dostawa od 500 zł) opcja dla zaawansowanych użytkowników, płatność następuje w paczkomacie kartą.

Wybranie metody płatności, do wyboru:

  • Płatność kartą płatniczą - szybkie płatności (opcja dla osób, które mają kartę z funkcją płatności internetowych lub kartę kredytową)
  • Idopay - szybkie płatności internetowe (najbardziej popularna, szybka i prosta metoda płatności)
  • Płatność przelewem tradycyjnym (opcja dla osób, które chcą wykonać zwykły przelew w banku lub na poczcie. Wybranie tej metody spowoduje wysyłkę towaru dopiero po zaksięgowaniu pieniędzy na naszym koncie.
  • Płatność przy odbiorze (za pobraniem, płatne bezpośrednio u kuriera w momencie odbioru przesyłki)

W celu dokończenia zamówienia zaznaczamy akceptację regulaminu oraz zgodę na przetwarzanie danych, a następnie klikamy "Kupuję i Płacę". System przekieruje nas do odpowiedniej strony w zależności od metody płatności.

2. Składanie zamówienia przez e-mail

Zamówienia można składać bezpośrednio na adres e-mail. Przy wybraniu takiej formy zamówienia towar zostanie wysłany za pobraniem lub po przedpłacie, na podstawie faktury pro forma.

Jakie dane powinny znaleźć się w wiadomości e-mail:

  • Pełna nazwa zamawiającego (pełne dane do faktury - jeśli jest wymagana, adres, kod pocztowy, numer NIP)
  • wybór faktura/paragon
  • określenie metody płatności (pobranie czy przedpłata/przelew na podstawie faktury pro forma)
  • telefon kontaktowy dla kuriera doręczającego przesyłkę
  • osoba kontaktowa uprawniona do odbioru przesyłki
  • adres dostawy (pełen adres wysyłki: nazwa placówki, kod pocztowy, adres, miasto), jeśli jest taki sam jak adres faktury - możemy go pominąć.

Adres, na jaki można wysłać zamówienia:

biuro@cito24.pl

3. Składanie zamówienia telefonicznie

Zamówienia telefoniczne można składać na następujące numery telefonu (w godzinach od 8:00 do 16:00, od poniedziałku do piątku)

+ 48 61 646 08 24

+ 48 667 083 159

+ 48 600 956 082

Podczas składania zamówień telefonicznych prosimy o przygotowanie wszystkich danych adresowych itp.

Zaufane Opinie IdoSell
5.00 / 5.00 10 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-05-23
Sprzęt medyczny bardzo dobrej jakości, miło widziane byłoby np zniżka lub gratis dla nowych lub stałych klientów
2024-04-26
Sprzęt zgodny z oczekiwaniem, bardzo miły kontakt ze sklepem i szybka dostawa. Minusów brak. Polecam
pixel