Jak poprawnie złożyć zamówienie 

 

 

1. Składanie zamówienia prze sklep internetowy ( zamówienie online )

 

W celu złożenia zamówienia online (przez sklep internetowy) prosimy dodać dany produkt "do koszyka" a następnie kliknąć na "realizuj zamówienie". System przekieruje nas do podsumowania zamówienia. W przypadku, gdy chcemy dodać kolejny produkt do koszyka, klikamy "kontynuuj zakupy". W innym przypadku przechodzimy do wypełnienia "adresu dostawy" i danych do faktury, jeżeli są potrzebne. Standardowo zakupy dokonywane są bez rejestracji, ale jeśli chcemy mieć dostęp do historii naszych zamówień musimy zaznaczyć "Zaznacz to pole jeśli chcesz utworzyć konto - zarejestruj się...". (zalecamy utworzyć konto). 

Po wypełnieniu "adresu dostawy" wybieramy metodę dostawy: 

- Odbiór osobisty w Poznaniu ul.Hynka 9a

- Kurier DPD przedpłata (darmowa dostawa od 130 zł)

- Kurier DPD pobranie   (darmowa dostawa od 130 zł)

- Paczkomaty przedpłata (darmowa dostawa od 130 zł)

- Paczkomaty pobranie (darmowa dostawa od 130 zł) opcja dla zaawansowanych użytkowników, płatność następuje w paczkomacie kartą. 

Wybranie metody płatności, do wyboru:

- Raty Alior Bank i Mbank pojawi się, gdy wartość produktów w koszyku wyniesie minimum 500 zł brutto (szczegóły i oprocentowanie dostępne tutaj ) 

- Płatność kartą płatniczą - szybkie płatności (opcja dla osób, które mają kartę z funkcją płatności internetowych lub kartę kredytową) 

- Przelewy 24 - szybkie płatności internetowe (najbardziej popularna, szybka i prosta metoda płatności)

- Płatność przelewem tradycyjnym (opcja dla osób, które chcą wykonać zwykły przelew w banku lub na poczcie. Wybranie tej metody spowoduje wysyłkę towaru dopiero po zaksięgowaniu pieniędzy na naszym koncie. 

- Płatność przy odbiorze (za pobraniem, płatne bezpośrednio u kuriera w momencie odbioru przesyłki) 

W celu dokończenia zamówienia zaznaczamy akceptację regulaminu oraz zgodę na przetwarzanie danych, a następnie klikamy "Kupuję i Płacę". System przekieruje nas do odpowiedniej strony w zależności od metody płatności. 

 

 

2. Składanie zamówienia przez e-mail 

Zamówienia można składać bezpośrednio na adres e-mail. Przy wybraniu takiej formy zamówienia towar zostanie wysłany za pobraniem lub po przedpłacie, na podstawie faktury pro forma.

Jakie dane powinny znaleźć się w wiadomości e-mail: 

- Pełna nazwa zamawiającego (pełne dane do faktury - jeśli jest wymagana, adres, kod pocztowy, numer NIP) 

- wybór faktura/paragon

- określenie metody płatności (pobranie czy przedpłata/przelew na podstawie faktury pro forma)

- telefon kontaktowy dla kuriera doręczającego przesyłkę

- osoba kontaktowa uprawniona do odbioru przesyłki

- adres dostawy (pełen adres wysyłki: nazwa placówki, kod pocztowy, adres, miasto), jeśli jest taki sam jak adres faktury - możemy go pominąć. 

 

Adres, na jaki można wysłać zamówienia: 

biuro@cito24.pl

 

 

3. Składanie zamówienia telefonicznie 

Zamówienia telefoniczne można składać na następujące numery telefonu (w godzinach od 8:00 do 16:00, od poniedziałku do piątku) 

+ 48 61 646 08 24 

+ 48 667 083 159

+ 48 600 956 082  

Podczas składania zamówień telefonicznych prosimy o przygotowanie wszystkich danych adresowych itp.